Reklamacje i zwroty

!Na każdy towar udzielana jest gwarancja (obejmująca wady ukryte), a także pomyłki w realizacji zamówienia.

W przypadku otrzymania błędnego lub uszkodzonego towaru, platforma Kuba Potocki - Dawne Europejskie Sztuki Walki zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt właściwy towar.

Każdy klient ma prawo do zrezygnowania z zakupionego towaru w ciągu 14 dni.

W ciągu 14 dni klient może dokonać wymiany na produkt w innym rozmiarze czy kolorze.
Schemat działania wymian:
![]() |
Najpierw należy wybrać numer zamówienia, w którym chcesz wymienić jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz wymienić i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. |
![]() |
Następnie podaje się parametry oczekiwanego towaru tj. jego kolor oraz rozmiar. |
![]() |
Kolejnym krokiem jest określenie rodzaju przesyłki, jaką chcesz otrzymać oczekiwany produkt. Przy poszczególnych opcjach jest ukazana kwota, którą będziesz musiał/a zapłacić korzystając z szybkich płatności, tradycyjnego przelewu lub płacąc kartą płatniczą. |
![]() |
W tym kroku należy wybrać adres dostawy, pod który ma zostać dostarczony oczekiwany towar. |
![]() |
Przedostatnim krokiem jest wybór rodzaju płatności za koszt wysyłki oczekiwanego towaru z Kuba Potocki - Dawne Europejskie Sztuki Walki do klienta. Nie ma możliwości wybrania przesyłki za pobraniem! |
![]() |
Ostatnią rzeczą jest dokonanie płatności. W przypadku chęci skorzystania z tradycyjnego przelewu należy wybrać z ukazanej strony „Przelew bankowy” (drugi rząd, trzeci przycisk). |
Po wykonanej procedurze, wymiana jest zarejestrowana w naszym systemie i należy ją natychmiast opłacić. Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana! Następnie wystarczy wydrukować przedstawiony „Dokument wymiany” (może być czarno-biały) dołączyć do wymienianego towaru i odesłać na adres, który zostanie wyświetlony na ekranie.
Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania. Akceptujemy wszystkie formy wysyłki, prócz pobrania!
Schemat działania reklamacji:
Prosimy udać się pod adres: https://kuba-potocki.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Reklamacje” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować, lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup). ![]() |
Najpierw należy wybrać numer zamówienia, w którym chcesz reklamować jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz reklamować i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. |
![]() |
Następnie napisz powód reklamacji tj. wykryte wady wizualne, zły rozmiar itp. Opcjonalne w tym kroku jest załączenie zdjęć. W tym kroku należy również określić czego się żąda: „wymiany na nowy i poprawny” czy „zwrotu pieniędzy”. |
![]() |
W przypadku wybrania „Wymiany na nowy” w kroku trzecim należy podać adres dostawy (forma przesyłki pozostanie taka sama jak przy pierwotnym zamówieniu) lub w przypadku chęci otrzymania zwrotu pieniędzy należy podać numer konta bankowego na który mają zostać zwrócone środki pieniężne. |
![]() |
Weryfikacja. To etap w którym Dział zwrotów, wymian i reklamacji dokonuje weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (w czasie 1-5 dni roboczych). Po tym czasie otrzymasz wiadomość drogą e-mail z informacją o kolejnych krokach do wykonania (tj. odesłanie towaru lub zachowanie go bez odsłyłania). |
Po wykonanej procedurze, reklamacja jest zarejestrowana w naszym systemie i należy oczekiwać na kontakt mailowy Działu zwrotów, wymian i reklamacji. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania. Akceptujemy wszystkie formy wysyłki, prócz pobrania!
Schemat działania zwrotów:
![]() |
Najpierw należy wybrać numer zamówienia, z którego chcesz zwrócić jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz zwrócić i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. |
![]() |
Następnie napisz powód zwrotu. W przypadku zwrotu towaru zawsze zwracamy środki pieniężne na wskazany numer konta poza kosztami przesyłki. |
![]() |
Należy podać imię i nazwisko właściciela konta oraz numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu środków pieniężnych. |
![]() |
Ostatnim krokiem jest wydrukowanie ukazanego Dokumentu Zwrotu (może być czarno-biały) dołączenie go do zwracanego towaru i odesłanie na adres, który zostanie wyświetlony na ekranie. |
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Akceptujemy wszystkie formy wysyłki, prócz pobrania!
Jakich towarów nie mogę zwrócić?
![]() |
Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. punkt 3. |
Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?
![]() |
Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka, to możesz nam to zgłosić postępując zgodnie z instrukcją - uszkodzone przesyłki. |